Evinoks
NAŠA MISIJA:
» Postati globalna tvrtka tako što će biti lider u proizvodnji opreme za hotelske usluge u zemlji i među najpoznatijim tvrtkama u inozemstvu.
» Biti uzorna tvrtka u kojoj se stalno unapređuju sustav i uvjeti rada te usvaja filozofija stalnog usavršavanja i potpune kvalitete.
» Stvoriti okruženje u kojem naši zaposlenici mogu biti zadovoljni svojim radom te koristiti svoju inicijativu i kreativnost.
NAŠE VRIJEDNOSTI:
» Naš glavni cilj je zadovoljiti potrebe i očekivanja naših kupaca kvalitetnijim proizvodima i uslugama nego što oni očekuju.
» Vjerujemo u timski rad i tu ne pristajemo na kompromise, maksimalno se trudimo biti na korist društvu, prirodnom okolišu i čovječanstvu.
» Podržavamo komunikaciju na svim razinama, pridajemo važnost osnaživanju naših zaposlenika te ih potičemo da budu kreativni i proaktivni ljudi koji ulažu srce u svoj trud.
Posluje pod nazivom Evinoks Hotelsko-ugostiteljska uslužna oprema, prateći estetiku i inovacije u masovnoj proizvodnji s posebnom proizvodnjom i inovativnim pristupom kupcima. Proizvodi uključuju drvena/čelična servisna kolica, stolice/stolove za bankete i podije, vitrine s toplim/hladnim bifeom, hotelski namještaj i higijensku opremu. U njegovoj upotrebi postoje originalni dizajni proizvoda i novi izumi koji pomažu uštedi. Evinoks je zauzeo svoje mjesto među najpoznatijim tvrtkama u Turskoj i stekao divljenje drugih tvrtki širom svijeta.
Evinoks se od konkurencije razlikuje svojim višenamjenskim, učinkovitim, dugotrajnim, drugačijim, estetskim, kvalitetnim i klijentima orijentiranim inovativnim životnim stilom koji preferiraju mnogi poznati turistički objekti i hotelske grupe u svijetu.
Evinox; Cijeneći prirodu i ljude, ojačao je vezu između radnika i poduzeća. Time je, očuvanjem standardizacije temeljene na automatizaciji, svojom ekološki prihvatljivom mehanizacijom stekao posebno mjesto među svojim konkurentima. Evinoks je uvijek težio zadovoljstvu kupaca svojim jakim i iskusnim generalnim menadžmentom, kompetentnim inženjeringom, arhitekturom, dizajnom, proizvodnim osobljem i konkurentnom cjenovnom politikom.