- Description
- Additional information
- PRIČA O PROIZVODU
- DIZAJNER
- POŠALJI UPIT ZA TEHNIČKU SPECIFIKACIJU
ZNAČAJKE
Ova svestrana kolekcija uključuje ležaljku, kauč, klupu za dva i klupu za tri sjedala.
Logo KnollStudio i potpis Florence Knoll utisnuti su u bazu svakog okvira, kako bi se zajamčila autentičnost.
DIZAJN
Izloženi metalni okvir i noge izrađeni od debelog čeličnog cjevastog čelika.
Jastuci za ruke, sjedala i leđa su obloženi pjenom promjenjive gustoće i čupavima.
Komadi presvučeni kožom imaju odgovarajuće gumbe; komadi presvučeni tkaninom nemaju gumbe.
ZAVRŠNE OBRADE
Završna obrada metalnog okvira dostupna je u poliranom ili satenskom kromu.
Presvlake dostupne u nizu tkanina ili Spinneybeck kože. Ovaj proizvod je dostupan s pjenom koja ispunjava zahtjeve za BS5852.
FLORENCE KNOLL LOUNGE SEAT
Fotelja
81 cm Š x 82 cm D x 80 cm V sa sjedištem visine 43 cm.
Sofa s 2 sjedala
159 cm Š x 82 cm D x 80 cm V s visinom sjedala od 43 cm.
Sofa s 3 sjedala
230 cm Š x 82 cm D x 80 cm V s visinom sjedala od 43 cm.
Dvosjed
92 cm Š x 50 cm D x 42 cm visina sjedala
Klupa s tri sjedala
154 cm Š x 50 cm D x 42 cm visina sjedala.
Brand |
---|
PRIČA O PROIZVODU
Kao voditeljica jedinice za planiranje Knoll, Florence Knoll uvijek je dizajnu namještaja pristupala imajući na umu veći prostor. Najvažnije joj je bilo kako se komad uklapa u širi dizajn – prostoriju, pod, zgradu. Svaki element prostora planiranog u Knollu podupirao je cjelokupni dizajn i nadopunjavao postojeću arhitekturu. Nikada ne pristajući na kompromise, Florence bi često dizajnirala namještaj kad bi joj “trebao komad namještaja za posao, a nije ga bilo.” I dok se nikada nije smatrala dizajnericom namještaja, njezina potraga za skladom prostora i dosljednošću dizajna dovela ju je do dizajna nekoliko najpoznatijih Knollovih komada – svi jednostavni, nimalo jednostavni. Dok su neboderi nicali diljem Amerike tijekom poslijeratnog procvata, Florence Knoll je svoj posao vidjela u prevođenju rječnika i obrazloženja modernog eksterijera u unutarnji prostor poslovnog ureda. Dakle, za razliku od Saarinena i Bertoie, njezini dizajni su u osnovi bili arhitektonski, a ne kiparski. Smanjila je ritam i detalje moderne arhitekture dok ih je humanizirala kroz boju i teksturu. Njezina lounge kolekcija, dizajnirana 1954. godine, savršen je primjer njezina suzdržanog, geometrijskog pristupa namještaju, koji jasno potječe od njezinog omiljenog mentora, Miesa van der Rohea.
DIZAJNER
Dok je bila studentica škole Kingswood u kampusu Umjetničke akademije Cranbrook u Bloomfield Hillsu, Michigan, Florence Knoll Bassett (rođena Schust) postala je štićenica Eera Saarinena. Studirala je arhitekturu na Cranbrooku, Architectural Association u Londonu i Armour Institute (Illinois Institute of Technology u Chicagu). Kratko je radila za Waltera Gropiusa, Marcela Breuera i Wallacea K. Harrisona. Godine 1946. postala je punopravni poslovni i dizajnerski partner te se udala za Hansa Knolla, nakon čega su osnovali Knoll Associates. Bila je istovremeno prvakinja među arhitekatima i dizajnerima svjetske klase i sama po sebi izuzetna arhitektica. Kao pionirka jedinice za planiranje Knoll, napravila je revoluciju u planiranju unutarnjeg prostora. Njezino vjerovanje u “totalni dizajn” – obuhvaćajući arhitekturu, proizvodnju, dizajn interijera, tekstil, grafiku, oglašavanje i prezentaciju – i njezina primjena načela dizajna u rješavanju problema prostora bili su radikalni odstupci od standardne prakse 1950-ih, ali su brzo usvojeni i ostaju u širokoj upotrebi i danas. Za svoj izniman doprinos arhitekturi i dizajnu, Florence Knoll je 2002. godine dobila prestižnu Nacionalnu medalju za umjetnost Nacionalne zaklade za umjetnost.
POŠALJI UPIT ZA TEHNIČKU SPECIFIKACIJU